
هر مدرسه، برنامه آموزشی مخصوص به خودش را دارد
نام آور هستم، معلم زبان انگلیسى و مدیر آموزش پپتاك
معتقــدم که نمىتوان یکبرنامه واحد آمــوزش زبان را براى تمام مدارس به اجرا درآورد. در مقطع نظرى دوم، همواره باید نگاه خوبى به کنکور و مهارتهاى مورد نیاز آن داشته باشیم و براى کلاسهاى دبستان، نشاط و فعالیت بیشترى براى دانشآموزان تعریف کنیم. هرمـدرسه، دغدغهها، اهـداف، نیازها و مسائـلى دارد که یک برنامه آموزشى بهخصوص مىطلبد. براى همیــن در آغاز همکارى با یکمدرســه، نیازسنجــى مىکنیم و حرفهاى مدیران و دغدغههاى آنان را مىشنویــم و برنامهاى ویژه براى همان مدرسه تولید مىکنیم.